Ιταλία: Η Google συμφώνησε με την Ένωση Εκδοτών για την ενίσχυση των ψηφιακών media

Η βασική επένδυση της Google με 12 εκατομμύρια ευρώ θα αξιοποιηθεί στη συνεργασία με τους εκδότες της FIEG που θα έχουν πρόσβαση στα εργαλεία του κολοσσού του διαδικτύου.

Η Ιταλική Ομοσπονδία Εκδοτών Εφημερίδων (FIEG) και η Google, υπέγραψαν μια στρατηγική συνεργασία με στόχο “την προώθηση μιας καινοτόμου προσέγγισης για τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης στην ψηφιακή εποχή”, όπως δημοσιεύει το πρακτορείο ειδήσεων ANSA.
AdTech Ad

Η συμφωνία προβλέπει “την αναγνώριση της σημασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας και την αξιοποίηση του περιεχομένου των δημοσιευμάτων, μέσω του διαμοιρασμού των εσόδων από την προβολή των ειδήσεων μέσω της πλατφόρμας του Google Play Newsstand αλλά και από τη βίντεο πλατφόρμα YouTube”.

Η Google θα διαθέσει 12 εκατομμύρια ευρώ σε διάστημα τριών ετών.

Η συμφωνία προβλέπει, επίσης, “την αναγνώριση του δικαιώματος για τους εκδότες να έχουν πρόσβαση στην ενημέρωση σχετικά με τις συνήθειες των αναγνωστών στο ψηφιακό πεδίο, μέσω την προχωρημένη χρήση των εργαλείων του Google Analytics”.

Επίσης, η συμφωνία αυτή μπορεί να “ενισχύσει την Ιταλική Ομοσπονδία Εκδοτών Εφημερίδων με το να επικεντρωθεί σε τέσσερις στρατηγικές περιοχές: Κινητές συσκευές (mobile), βίντεο, προστασία πνευματικών δικαιωμάτων και εκπαίδευση”.

Αναλυτικότερα, η βασική επένδυση της Google με 12 εκατομμύρια ευρώ θα αξιοποιηθεί στη συνεργασία με τους εκδότες της FIEG που θα έχουν πρόσβαση στα εργαλεία του κολοσσού του διαδικτύου σε πολλαπλές στρατηγικές περιοχές αλλά και σε εξειδικευμένα πεδία:

Στη διανομή περιεχομένου μέσω κινητών συσκευών μέσω του Google Play Newsstand, στο πεδίο της προχωρημένης χρήσης των εργαλείων του Google Analytics, στην ανάπτυξη μιας βίντεο στρατηγικής μέσω YouTube, στη κοινή δράση για την προστασία του online περιεχομένου, στη διασφάλιση των πνευματικών δικαιωμάτων των εκδοτών μέσω εργαλείων προστασίας που κατασκευάζει και παρέχει η Google αλλά και στη δημιουργία ενός Digital Lab υπό το trademark @Fieg για να διαμοιραστεί η τεχνογνωσία που θα προκύψει από τη συνεργασία αυτή.
Συνεχίζεται η κόντρα με τη Γαλλία

Θυμίζουμε πως τον περασμένο μήνα πάντως, η Γαλλία ενέτεινε την κόντρα της με την Google για να φτάσει σε συμφωνία.

Ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μισέλ Σαπέν δήλωσε πως η Γαλλία “θα φτάσει μέχρι τέλους” για να εξασφαλίσει πως οι πολυεθνικές που λειτουργούν στη χώρα πληρώνουν τους φόρους τους, και πως θα μπορούσαν να ακολουθούσουν και άλλες υποθέσεις μετά από τις επιδρομές που έγιναν στα γραφεία της Google και της McDonald’s.

Μιλώντας στο πρακτορείο Ρόιτερς και σε τρεις ευρωπαϊκές εφημερίδες, ο κ. Σαπέν απέκλεισε την επίτευξη συμφωνίας με την Google για αναδρομικούς φόρους, όπως έκανε η Μεγάλη Βρετανία τον Ιανουάριο.

Η Google, η McDonald’s και άλλες πολυεθνικές όπως η Starbucks αντιμετωπίζουν αυξημένες πιέσεις στην Ευρώπη από την κοινή γνώμη και τις κυβερνήσεις που αντιδρούν στον τρόπο που οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται την παρουσία τους ανά τον κόσμο για να περιορίσουν τους φόρους που πληρώνουν.

Η Google δηλώνει πως τηρεί απολύτως τη γαλλική νομοθεσία ενώ η McDonald’s αρνήθηκε να προβεί σε σχόλια σχετικά με την έρευνα, παραπέμποντας σε προηγούμενες δηλώσεις ότι είναι υπερήφανη που ανήκει στους μεγαλύτερους φορολογούμενους στη Γαλλία.

Η Google συμφώνησε τον Ιανουάριο να πληρώσει 130 εκατ. λίρες για αναδρομικούς φόρους προς τη Μεγάλη Βρετανία, γεγονός που προκάλεσε επικρίσεις από την αντιπολίτευση ότι το ποσό ήταν πολύ χαμηλό.

Ίσως σας ενδιαφέρουν…